Stage in Paramaribo - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Jeff Heijneker - WaarBenJij.nu Stage in Paramaribo - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Jeff Heijneker - WaarBenJij.nu

Stage in Paramaribo

Door: Jeff

Blijf op de hoogte en volg Jeff

14 December 2007 | Nederland, Heemskerk

Hallo iedereen!

Eindelijk is het allemaal rond! Ik ga 19 januari richting Suriname om daar voor 5 maanden stage te lopen bij de Surinaamse Basketbal Bond.

De bond heeft ongeveer 950 leden, verdeeld over 28 buurtverenigingen. Er zijn veel zaken die nog gedaan kunnen worden, maar een belangrijk punt is de onderlinge communicatie. Het is mijn taak een communicatieplan te schrijven om te kijken hoe de huidige situatie is betreft de communicatie tussen de buurtverenigingen en het bestuur van de SBB. Daar dienen verbeteringen en aanbevelingen uit voort te vloeien. Ook help ik mee met de dagelijkse werkzaamheden.

Ik heb er superveel zin in! Op deze site kunnen jullie af en toe even kijken hoe het met me gaat en wat mijn belevenissen zijn! Ik stuur nu alvast even een mailtje om te kijken of het allemaal werkt.

Maar zie jullie vast nog allemaal voordat ik weg ga!

Groetjes Jeff

  • 14 December 2007 - 11:54

    Bob:

    hey ouwe rammer!!

    doe de groeten aan die leipo's daar!

    en maak er wat mooi's van.

    later bob

  • 14 December 2007 - 12:02

    Francis:

    Hey broertje

    Het werkt allemaal hoor! Veel succes met de voorbereidingen en ik kijk er naar uit om je belevenissen te volgen via deze site.

    Liefs je zussie

  • 14 December 2007 - 12:03

    Sergio:

    Klinkt goed

  • 14 December 2007 - 13:47

    Marco:

    Hay Jeff,
    Super man, dus vanaf 19 januari gaat het
    gebeuren!
    Alvast heel veel Succes!!!! Maar voor die
    tijd zie we je nog wel.
    Je hebt het vast al gehoord natuurlijk, je heb er een nichie bij, goed he?
    Zodra je in Suriname zit, zullen we je volgen in je belevenissen en vorderingen.

    Groetjes,
    Neef Cootje

  • 14 December 2007 - 14:18

    Jur:

    Heeeey Jeff, gefeliciteerd man met je stage! als je het net zo gaaf maakt als Saint Jean d'Arves 2007 ga je een goeie tijd tegemoet ;) K hou je site in de gaten, en laat je niet gek maken door die zwarte jongens van 30 cm ;)

    Groetjes Jackie F.

  • 14 December 2007 - 15:56

    Carroll & Laura.:

    He Jeff!
    Te gek man!
    We zullen je volgen.
    Grts. Carroll & Laura.

  • 14 December 2007 - 16:04

    Marjolein:

    Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Het zal ongetwijfeld een bijzondere tijd worden. Ik zie je nog op 17 januari. Voor nu goede kerstvakantie en geniet nog maar even van het Hollandse leven.

  • 14 December 2007 - 16:47

    Patrick:

    hey man,
    vet zo'n stage daar....misschien kan je ze daar zelfs ABN leren;)

    in ieder geval alvast heel veel succes, maar we zien elkaar vast wel in bobs met oud en nieuw..?

    Later Patje

  • 14 December 2007 - 17:04

    Tjes:

    Super leuk Jeff, gefeliciteerd met zo een mooie en leerzame plaats! Ik hou je avonturen in de gaten via deze site :)

    Liefs Cesca

  • 14 December 2007 - 19:11

    Gerhard,Lia En Kids :

    Hallo Jeff,
    Leuk voor je dat het is doorgegaan,
    we zwaaien je wel uit hoor.
    Moeten we nog ff in de koude Noordzee
    duiken voor dat je naar warmere oorden
    vertrekt?
    Alvast veel plezier gewenst en maak er
    wat van.

    Groeten,
    GLAS

  • 14 December 2007 - 19:54

    Els&Jan:

    Hoi Jeff,
    Geweldig man. Wat ons betreft werkt het allemaal. En wat je stage betreft, reken maar dat we je zullen volgen in dit fantastische avontuur. Je weet hoe we er over denken en zijn hartstikke enthousiast over deze stage. Op voorhand wensen we je dan ook heel veel succes. Maar voordat je vertrekt zien we nog en spreken we elkaar. En gefeliciteerd met je nichtje en onze kleindochter Esra.
    Liefs, Els&Jan.

  • 15 December 2007 - 08:22

    Pap:

    Het werkt dus man.
    Leuk om dit zo te doen.

    Succes met de verdere voorbereidingen

  • 15 December 2007 - 08:26

    Inge:

    Hee Jeff,
    Wat onwijs leuk dat je dit gaat doen, echt een uitdaging joh! Ik wens je heel veel succes met alle voorbereidingen en je stage tijd daar natuurlijk! Liefs Inge

  • 15 December 2007 - 13:07

    Leonie:

    ga je zeker in de gaten houden via je site! zie je hopelijk met kerst in bobs, want we hebben elkaar al veel te lang niet gezien.
    xxxx Leo

  • 16 December 2007 - 16:43

    Lian:

    Heey Jeff,
    Wat lees ik nu, moet je een communicatieplan schrijven! Dacht dat dat mijn vak was.. ;)
    Naja, als je nog tips nodig hebt, dan weet je me te vinden!
    Heel veel plezier in ieder geval.
    x lian

  • 06 Januari 2008 - 14:55

    Marja:

    hoi jeff, ben nu al heel benieuwd hoe je dit allemaal gaat beleven, geweldig zo,n stage plek, veel succes, en see you on the 13
    groetjes marja

  • 15 Januari 2008 - 15:28

    Maarten..:

    allereerst een paramaribo pré borrel.. en wel vanavond.. uhhh tasty yesss mooij in de ijmond

  • 17 Januari 2008 - 17:32

    Tim:

    Hey ouwe tijger!

    Heel veel plezier overmorgen! Laat die Surinamers maar eens weten wat communiceren is :p Ik ga je op de voet volgen en ook wel missen!

    Tim

  • 20 Januari 2008 - 10:00

    Els&Jan:

    Hoi Jeff,
    We hopen dat je een goede vlucht hebt gehad en dat Suremaribo een goede eerste indruk op je hebt gemaakt. Dit weekend zal je nodig hebben om je te installeren.
    Hopen snel wat van je te horen/zien.
    Nogmaals succes!!
    Els&Jan.

  • 20 Januari 2008 - 14:23

    Wendy & Marco:

    Hoi grote/kleine neefie,

    We hopen dat je vlucht normaal verlopen is, niet te veel vetraging.
    Je kan meteen met je communicatieplan beginnen......met de meiden op je logeeradres hahahahaa ;-)
    Rustig aan nog vandaag en alvast voor morgen veel plezier en succes.
    We hopen snel wat van je te horen.

    Liefs, Cootje en Wennepen

  • 21 Januari 2008 - 16:09

    Koko:

    Jeffie, ouwe roestbak!!
    Hoe was je reis, je ontvangst, je appartement etc etc etc?? Ik ben benieuwd!! Laterrr

  • 23 Januari 2008 - 15:05

    GLAS:

    Hallo Jeff,

    Alles goed daar? Heb je een goede vlucht gehad. En je leuke medebewoners al ontmoet. We wensen je veel succes en hopen dat alles gaat lukken. We houden de site in de gaten. Groetjes Gerhard,Lia,Ainsley,Selwyn.

  • 23 Januari 2008 - 20:27

    Stef:

    hee jeff, ben nou wel erg benieuwd hoe het daar gaat! Hopelijk bevalt je stage goed, maar dat zit wel snor denk ik. Laat die Surinamers maar weten dat Jeff is geland. En neem je een bananenbiertje voor me mee? kusje

  • 27 Januari 2008 - 16:18

    Tim:

    Hey ouwe surinamer! Wat hebben we je gemist de afgelopen week! Het was echt super, maar toch raar zonder jou. Hoe gaat het daar met je? Je hebt het vast zo druk dat je nog niet eens de tijd heb gehad om een verhaaltje te schrijven. (komt bekend voor trouwens) Nja ik hoor wel van je. Hier gaan we ook beginnen met stage, maar ik lees net in me mail, dat ik morgen nog ff vrij heb :)

    Groetjes,

    Tim

  • 28 Januari 2008 - 18:40

    Wilfred:

    he ola ouwe spijker!!! die kleur die je heb op de duikplank moet je houden anders ga je ook de snelheid en de gedreven heid van de mensen aan nemen hoe langer je daar ben. succes en groetjes je personalhaircoatch

  • 31 Januari 2008 - 21:32

    Marjolein:

    ik begrijp eindelijk hoe deze site werkt... Had al een paar keer gekeken maar zag steeds alleen je bericht van 14 dec. Vandaag na je mail toch maar even beter gekeken. Aan de foto's te zijn hoeven we geen medelijden met je te hebben. Het surinaamse leven bevalt je duidelijk prima.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heemskerk

Jeff

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 17157

Voorgaande reizen:

19 Januari 2008 - 19 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: